Jdi na obsah Jdi na menu
 


Dieta

Existuje mnoho týdenních diet, podle kterých můžete zhubnout 2-4 kilogramy. Podívejme se na některé možnosti:

1. Celý týden jíst převážně ovoce a zeleninu, doplnit pouze občas masem nebo mléčnými výrobky.

Příkladný jídelníček by mohl být:

Ráno: 2 jablka
Dopoledne: pomeranč
Oběd: zeleninový salát s tuňákem
Odpoledne: kiwi
Večer: jogurt + 2 banány

(toto bývá také často označováno jako dieta modelek)

2. Jíst celý týden převážně mléčné výrobky, maso a vajíčka.

Příkladný jídelníček:

Ráno: 2 vejce natvrdo a salátová okurka
Dopoledne: 150g šunky
Oběd: Kuřecí prsa, rajčata
Odpoledne: sýr eidam 30 % tuku
Večer: grilované kuře, zelenina

Opravdu zhubnete po takových dietách 2-4 kg?

Pokud vydržíte celých 7 dní, určitě se nějaký úbytek na váze dostaví.

Když se však podíváte do zrcadla, budete nejspíš nepříjemně překvapeni. Když totiž zhubnete 2-4 kilogramy na podobné dietě, z větší části vůbec nejde o tuk – jde především o úbytek vody a částečně i tuku a svalové hmoty.

Výsledky jsou podobné jako po užívání adipexu retard bez předpisu.

Problémové partie jako širší stehna nebo tuk na břiše Vám nezmizí. Naopak se Vám zhorší vzhled pokožky a postava vypadá spíš hůře.

Kromě toho úbytek svalové hmoty znamená snížení imunity a zpomalení spalování kalorií v organismu.

Po skončení diety dojde opět k zadržování vody v těle, kterou jste při dietě ztratily.

Co byste měli vědět:

Pokud se Vám dosud nepodařilo snížit nadváhu, možná to není Vaše chyba.

Může jít o zdravotní komplikaci, která Vám hubnutí ztěžuje – nehledě na to, jak moc se snažíte zhubnout.

Pokud se chcete dozvědět více, jak vyrovnat svůj zdravotní stav tak, aby šlo hubnutí mnohem snadněji a rychleji, klikněte na ikonu níže:

 
 

 


Archiv

Kalendář
<< říjen / 2018 >>


Statistiky

Online: 1
Celkem: 20701
Měsíc: 183
Den: 3